Pepperkaker :-)

Vi starter freskt med pepperkakebakesangen, sånn at vi kan synge samtidig som vi leser blogg;-)


Siste helgen i november bakte jeg nemlig pepperkaker. Jeg er ikke så veldig glad i pepperkaker, men det lukter jul og er både morsomt å lage og dekorere! I fjor kastet jeg dessverre mange av kreasjonene, så i år bestemte jeg meg for å lage pepperkaker som jeg kan gis bort.

Hver fredag er jeg på Animeaften i Oslo, og 16. desember er det juleavslutning. I år faller dette sammen med årets julebord med jobben, så derfor har jeg min juleavslutning med Animeaften i dag. Jeg syntes det var en god ide å ta med pepperkaker. Forhåpentligvis er det en god ide også! For pepperkakene er formet som pokemon, og hva er vel mer anime enn det!:-P

Fine?




Og så til en sørgelig beskjed: Siden jeg skrev dette innlegget i går, blir det dessverre ikke Odd Willy i dag. Men den gode nyheten er at det tar vi igjen i morgen! :D Som trøst kan dere se på bilder av fjorårets pepperkaker:) Det er 15 dager igjen dere!





;-)


Kommentarer