Halvveis!

Etter å ha brukt flere timer på nærmeste kjøpesenter uten å finne noen verdens ting jeg kan gi til en så-godt-som-15-åring, sklei jeg hjem og trodde at dette var triste greier. Ville jeg i det hele tatt smile før jeg sovnet? Så åpnet jeg postkassen, og hva var det som falt rett inn i mine armer?


JO! Det var min forhåndsbestilte bok nr. 4 av den fantastiske mangaen med den fantastiske tittelen: "I'll give it my all... Tomorrow"! Jeg sitter og stryker på den og lurer på om den skal slukes med en gang eller spares til den lange togturen hjem...

Det var helt klart tittelen som fenget meg først. Jeg har jo selv en tendens til å utsette ting til i morgen;-) Det viste seg at det handlet om en mann i 40-årene som sier opp jobben sin for å tegne manga. Og nei, han er ikke så flink. Men ivrig, det er han. Trenger jeg egentlig å si at jeg elsker denne mangaen? Jeg synes den er kjempemorsom. Jeg håper den kommer til å fortsette og fortsette^^


En liten smakebit fra bok 1:




Som dere ser er hovedkarakteren god og rund. Det var Odd Willy også, men vekten raser ned! Halve kroppsvekten har han mistet så langt:-O



Hurra! Jeg fikk kjempefine servietter:-D






Var det noen som sa 12? Vi er halvveis til jul!

Kommentarer