Julebesøk :)

Når desember kommer og det begynner å nærme seg jul, da skjønner man plutselig hvor mange venner man har! For aller helst skal man rekke å treffe alle minst en gang før juleferien starter og man reiser hjem til familien. Med noen spiser man julemiddag, med andre veksler man julegaver. Det er veldig hyggelig:-)

I dag startet jeg dagen med å pakke inn julegaver, så dro jeg til sentrum for litt julegaveshopping sammen med venninnen min Asi. Så reiste jeg med toget for å besøke en annen venninne, Anki:-) Jeg er fortsatt på besøk og i skrivende stund sitter mine verter og ser på "Grey's Anatomy". Det følger ikke jeg med på, så da sniklåner jeg nettet istedet;-)



Hvordan er det med dere, går dere mer på besøk i desember enn ellers?

Jeg synes det er kjempekoselig å treffe venner i jula! Noen treffer man bare alt for sjelden. Til neste år skal jeg ikke vente helt til desember før jeg drar på besøk ;-)



Odd Will, Odd Willy, hvor er du?

Jeg lovte dere bilder! Men denne PC'en likte ikke minnekortet fra kameraet mitt. Om dere sjekker innom senere, i morgen for eksempel, så har jeg forhåpentligvis oppdatert bloggen med bilder da, og lagt ut en fin søndagsstrek i tillegg ;-)


11.12: Vi prøver igjen:

Odd Will, Odd Willy, hvor er du?

Her er jeg!


Her er jeg!


God dag!


God dag!


God dag! :-D


Kommentarer