Garnet mitt. Igjen.

Nå begynner det å bli en stund siden jeg la ut bilder fra strikkekurv-ryddingen min. Siden da har jeg bare så vidt rørt strikkepinnene. "Så vidt". Det betyr at de har blitt rørt, om ikke annet ;-)

I går bestemte jeg meg for å rydde mer. Sånn i tilfelle jeg skulle finne på å strikke julegaver. Det er jo snart jul, så det er ikke mye laging man rekker dessverre. Da burde jeg ha startet før. Men hvem vet? Aller først er det uansett greit å få litt oversikt. Tenkte jeg. I går...

Som sagt så gjort. Hoi, strikkekurven tømtes utover gulvet. Og HOI! Reisekisten ble også tømt. Gulvet har aldri sett så bra ut! ;-)


I dag er det mandag og jeg har ikke kommet så mye lenger. Jeg har sortert ut noe garn som jeg vet hva skal brukes til, og jeg har startet å rekke opp noen mislykkede prosjekt som kan bli til nye vellykkede prosjekt. Jeg kan ikke love bort myke pakker i år, men man skal aldri si aldri :-)

Kommentarer