Allerede?

Er høsten over? Det gikk så fort. Skal vi ikke ha litt høst i november også, før vinteren kommer? Jeg er ikke ferdig. Jeg vil ha mer høst. Jeg vil ha mer av dette:

















Folk i landet har begynt å lage snømenn! Og det er ikke jeg helt klar for! Men det finnes håp for meg også. I går snublet jeg over en blogg i Amerika (de har vinter der også)! Det er bloggen til Lisa Jordan, en håndarbeidsdame, som blant annet lager ullsopp. Hun farger ulla hun bruker selv, med råvarer fra skogen. I dette innlegget som jeg skal linke til nå, har hun tidligere fylt et hull i et tre med masse ullrester, så har hun festet en håndlaget sopp oppå dette og filtet grønn ullmose rundt og nå er hun ute og sjekker resultatet. Har noen muligens flyttet inn? Trykk på linken og se hvor flott vinteren blir med litt ull og kreativitet :-D


Kommentarer