Fine streker i oktober - Del 3 ^_^

I oktober deltar jeg i tegneutfordringen inktober som går ut på å tegne en tegning med blekk hver eneste dag hele oktober. Jeg bruker Staedtler pigment liner og Faber-Castell PITT artist pen (indian ink). Jeg synes det er så vanskelig å fargelegge med tusjer. Jeg skjønner ikke hvordan flinke folk får til å fargelegge flatene jevnt. Men igjen, øvelse gjør mester.

Her kommer tegningene jeg har tegnet fra 13. oktober til 18. oktober, sånn jeg la dem ut på instagram.
 Jeg følger to temalister som jeg kombinerer i hvert bilde. De vanskeligste ordene disse seks dagene har vært avgift og inntrykk. Jeg fikk det til ^_^
 Jeg tenkte på TK da jeg tegnet sommerfuglen, så den fikk briller og hatt ^_^
 Det er veldig fint med sukkulenter! Jeg har det ikke helt sånn på verandaen, men det hadde vært fint ^_^
 Jeg savner Asi og da temaet var prat måtte jeg jo bare tegne henne også! Her forteller jeg at jeg har meldt meg på kurs i soppfarging.
 Temaet blomsterkrans fikk meg til å tenke på blomsterkransen jeg fikk på sommerfeiringen av vinterbryllupet mitt ^_^
Inntrykk kan være så mangt, men jeg endte opp med å tegne et museum, for det er et sted man kan få mange inntrykk!

Jeg henger fortsatt med og om jeg ikke faller av lastet kommer det seks nye bilder etter den 24. oktober!

Har du utfordret deg selv i oktober?

Kommentarer