Ring og pute og fryd og gammen :-)

29. februar 2012 giftet jeg og TK oss! Jeg hadde ikke tid til å blogge før bryllupet, men etter er like fint :-)

Å finne den rette ringen er vanskelig. Det er snakk om penger på den ene siden og hva man ønsker seg på den andre. Planen er jo at den skal sitte på ringfingeren en god stund fremover. Vi var enige om at vi godt kunne bruke litt penger, siden det er en investering, og heldige fordi vi fant noe begge likte uten noen form for uenighet :-) Vi tok oss god tid og kikket i både butikker og på nettet. Det ble til og med vurdert en stund å prøve å finne en billig sølvsmed som kunne lage dem til oss. 

Og plutselig fant vi dem! På nettsidene til Sigmund Espeland AS.

Snorre forlovelsesringer, Copyright Sigmund Espeland AS

Det er Snorreringer, et merke TK kjente litt fra før og visste at han likte, og vi syntes begge to at disse forlovelsesringene var veldig fine. Vi gikk for hvitt gull, da vi begge synes sølvfarge er finere enn gullfarge og fordi gull varer lenger enn sølv:-)


******************************************************************

Med ringene i boks og invitasjonene i posten fortsatte det kreative hjørnet av hjernen sitt arbeid. At forloveren skulle ha ringene i dresslomma var aldri noe alternativ, for jeg ville ha ringene levert på pute. Og jeg ville ha en egen brudepike til å ta seg av den oppgaven. Brudepiken ordnet jeg først:-) 

Så fant jeg fram boksen med tøy og børstet støv av min lille symaskin:-D


Tøyet hadde jeg kjøpt billig på Panduro uten tanke på hva det skulle bli, og det var bare å forske seg fram og leke seg :-)


Jeg var og er godt fornøyd med resultatet :-)




Bonusbilde!
Vår fantastiske brudepike og ringbærer møtte i en nydelig sølvaktig kjole som passet perfekt til ring og pute. 



 Uten at noe var ordentlig nøye planlagt ble alt mer fryd og gammen enn vi i utgangspunktet kunne forestille oss <3

Kommentarer

  1. Kjempefine ringer og nydelig pute! Alt passer sammen og er veldig dere :)

    SvarSlett
  2. Det er jo meg jo! Kjempefine ringer og kjempefin pute, som det var en ære å få bære :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar