"En fin strek"-bildene så langt:-)

Nå er det ett år siden jeg startet "En fin strek". I løpet av året har jeg skiftet "En fin strek"-bilde 8 ganger. Jeg lar være å regne ut gjennomsnittet og innrømmer at jeg trodde det skulle bli oftere. Heldigvis er ikke "oftere" en umulighet, og hvem vet om ikke gjennomsnittet blir å gå opp i en fjern-nær fremtid ^^

Her er bildene som har fått æren av å pryde bloggen så langt :-)


Første bilde ble lagt ut rundt 18-20. juli 2011, og kunne uten problem ha blitt brukt igjen i år. I fjor tok været seg opp, så det er fortsatt håp om en varmere sommer :-)
(PS: Sjekk de ubarberte legga :-O)


Andre bilde viser togskinnene på en øde togstasjon der vi endelig kunne hente en stykk kjæreste! Jeg reiste som vanlig hjem på ferie, og rundt 25. juli (noterte aldri eksakt dato) kom TK og holdt meg med selskap de siste dagene :-)


29. juli fylte Lillesøster 25 år! Hun er en nydelig prinsesse :-)


Og før man visste ordet av det var sommerferien over og 1. august var det på tide å komme seg tilbake på jobb. Åtte småbarn ventet på meg og Super-C og ferien hadde gitt oss nytt giv og pågangsmot :-)


 Det femte bildet er ikke så spennende i seg selv. Men for meg, som hadde hatt samme hårfrisyre i snart 10 år, var det veldig spennende. Spesielt saksen. Og hestehalen jeg tok med meg hjem! 10.08.11.


12. august la jeg ut dette bildet. På grunn av forskjellige omstendigheter på jobb måtte jeg og Super-C skilles et par uker. Et par uker ble til 1,5 måned :'-(


Så gjør vi et hopp til desember! For de som fulgte med var det en veldig aktiv bloggmåned, med et nytt innlegg nesten hver dag! Jeg og Super-C hadde en fantastisk adventskalender! Nå har super-C fått seg en ny superjobb og jeg skal studere, så hvordan det blir med desember i år får vi vente å se :-)


 Åttende og nåværende bilde ble lagt ut 11. mars :-)
Som jeg stadig driver og minner alle på, giftet jeg og TK oss 29.02, og et bilde av vår nye hverdag har fått pryde bloggen siden. Og det var enda godt, for det var bare så vidt at ikke jula varte helt til påske!

 Noen som vet hvor lenge det er vanlig å kalle seg nygift?
;-)

Kommentarer