Blomster :-)

Min forlover sa til meg at jeg kunne lage brudebuketten min selv. Det var en fabelaktig fantastisk tanke! Det ramlet så mange ideer ned i hodet mitt på en gang at kroppen min begynte å produsere store mengder endorfiner. Det var rene kreativitetsruset ^_^
Jeg kunne klippe, lime, hekle, strikke, tvinne ståltråd, bruke perler, papir, stoff og så videre. For en fantastisk bukett det skulle bli! 

Etterhvert skjønte jeg at det "å lage" egen bukett gjerne er synonymt med "sette sammen" sin egen bukett. Jeg fortalte ei på jobben at jeg skulle lage min egen bukett og hun falt nærmest av stolen da jeg sa jeg skulle hekle. "Du må jo bruke LEVENDE blomster!!!", sa hun. Og hun var nygift, så hun visste hva hun snakket om, regner jeg med. Må og må, tenkte jeg.

Jeg fant fram forlovelsesblomsten, nevnt i et tidligere innlegg, og satte i gang. Restetøy og restegarn og ståltråd, til og med fjær ble rotet fram fra alskens skuffer og hobbyesker. Resultatet ser vi her, med forlovelsesblomsten i midten :-)


Jeg innså at det ble vanskelig å lage HEEEELE buketten, og Mamma tipset meg om brudeslør, lys levende blomster som viste seg å passe helt perfekt. Jeg fikk aldri betrygget min kollega om at det skulle nok bli levende blomster, men kanskje hun leser bloggen min og puster lettet ut :D


På colakorken står det "En dans i boblerus" :-)

<3

Kommentarer

  1. Nydelig og personlig bukett, for ikke å snakke om evigvarende!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-D Har tørket blomstene, men de ryr så fælt, så jeg tør nesten ikke røre buketten ^^ Men det er ikke så farlig, for man kan alltids friske den opp med nye brudeslør om man skulle få lyst til det :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar