En fin strek i oktober - Femte og siste del ^_^

Her kommer de siste oktobertegningene mine, tegnet mellom 25. til 31. oktober. Jeg må få skryte litt av meg selv og si at jeg er veldig stolt som klarte å gjennomføre utfordringen! Det trodde jeg i grunnen ikke da jeg startet, og med TK som mitt vitne, det trodde jeg ikke underveis heller. TK må få noe av æren, for han oppmuntret meg til å tegne på de dagene jeg slett ikke hadde lyst.

25. oktober var temaet overraskelse og røtter.
 26. oktober var temaet spill og manet.
 27. oktober var temaet postkort og plommeblomster.
 28. oktober var temaet friskus og edelsten.
 29. oktober var temaet bobler og klatreplante.
 30. oktober var temaet høst og blåregn, eller wisteria.
 31. oktober var temaet ekorn og lykt.
Etter 31 dager med oktober sitter jeg igjen med en skissebok med 31 tegninger. Tegninger jeg ellers aldri ville ha laget. Så gøy! Nå er det bare å finne en ny tegneutfordring å bryne seg på ^_^

Men aller først er det desember som står for tur, og jeg prøver å planlegge årets tema. Om ikke tiden går fra meg så er temaet dyr. Visste du at det finnes et dyr som heter fetthalepungmus? Det har jeg nylig lært. Jeg tror ikke den dukker opp i julebloggen, men hvem vet!

Jeg ønsker alle en strålende novembermåned!

^_^

Kommentarer