Sommerpost ^_^

Det regner og jeg sitter og hører på løvet som rasler i vinden og regndråpene som treffer dem. Og fingrene som taster på tastaturet. Det er mandag kveld. I morges skinte solen og jeg gikk en lang tur. Nå er det godt å sitte inne og høre på utelydene.
Regnet roet seg mens jeg satt og grublet på hva jeg skulle skrive, og nå hører jeg en og annen fugl. Det er så koselig.  En annen ting som er koselig er å få post og i den forbindelse lurer jeg på noe. Jeg har et spørsmål. Det kommer etter hvert. Jeg håper jeg får så mange som 31 svar! Det betyr at minst 31 stykker må lese det jeg skriver her. Ingenting er umulig ^_^

Tilbake til post. Jeg har fått noe post i det siste. For det meste reklame, men også en del pakker. Skulle gjerne sagt at det var gaver fra hemmelige beundrere, men jeg har kjøpt og betalt alt selv. Forresten, jeg trekker tilbake det med hemmelige beundrere. Beundrere som gir seg til kjenne er greit. Kanskje ^_^

Det hender at jeg sender post selv. Og jeg elsker å kjøpe kort. Jeg har en hel skuff med kort. Det var så rotete i den så jeg ryddet litt før jeg tok bilde. Jeg har visst veldig mange julekort. Og det er utenom de jeg tegnet i fjorårets juleblogg.
Dette er noen av mine favoritter. Det spørs om jeg ikke beholder disse selv. Darling Clementine har så mange fine design!
Også har jeg faktisk en håndfull bryllupskort.
På et tidspunkt bestemte jeg meg nesten for å begynne å samle, men sluttet mens leken var god. Det er grenser på hvor mange bryllupskort man trenger. Jeg fikk brukt et i fjor da Asi giftet seg, men har fremdeles noen igjen så det er bare å invitere meg i bryllup! (PS: Det var ikke det jeg skulle spørre om. 31 bryllup høres litt mye ut).

Jeg har en del brevsett også. Jeg elsker brev!
Jeg har lyst til å skrive mer. I tenårene hadde jeg brevvenner en liten stund. Først skrev vi e-post, men da jeg flyttet hjemmefra hadde jeg lite tilgang til data, så jeg spurte om de ville brevveksle istedet. Jeg har samlet meg en fin liten eske med brev jeg har fått. Det var så gøy å åpne postkassen og finne et brev der. Så ja, lysten til å skrive er der, men jeg er veldig dårlig til å sette meg ned og faktisk gjøre det. I august skal jeg ta et nettkurs i brevskriving. Det gleder jeg meg til. Men jeg trenger ikke vente til august...

Det er snart juli, den store sommermåneden, og jeg har lyst til å sende kort! Jeg har lyst til å sende kort til deg! Det er 31 dager i juli og planen min er å sende 31 stykker. Det jeg trenger er 31 personer som har lyst til å få sommerpost!

Jeg kommer til å velge ut postkort fra samlingen min som består hovedsaklig av kjøpte kort, men også noen "reklamekort". Ingen selvlaged kort i denne omgang, men om dette eksperimentet går bra så er jo det en mulighet for fremtidig sneglepost. Det er mulig at jeg velger i blinde så jeg ikke blir fristet til å beholde de aller fineste selv ^_^

Planen er å blogge litt om alle kortene jeg sender uten å avsløre hvem som får dem, selvfølgelig. Jeg tenkte det kunne være et fint tema for juliblogg.

Her er en sniktitt på min økende samling, uten å vise motiver.
Også har jeg også noen hengende i taket:
Om du har lyst til å få sommerpost fra meg si fra! Jeg regner med de fleste som leser bloggen er venn med meg på facebook, så send meg en melding der. Det er førstemann til mølla! (roper jeg håpefullt). Og om noen som ikke er venn med meg på facebook skulle snuble innom bloggen og få lyst på et kort, legg igjen en kommentar på innlegget ^_^

Ikke vær sjenert!

Nå er jeg spent altså!

^_^

Kommentarer