Hurra for 17. mai!

Også 200 år da gitt! Jubileum er alltid gøy, og jeg håper alle får en ekstra god festdag i dag :-D

Selv har jeg feiret 17. mai 31 ganger, og jeg har vært like festkledd hver gang! ;-)


Ekstra stas var det med krølletang! Men store sløyfer funker også bra :-)



17. mai feiring for meg er å pynte seg. Se litt 17. mai på tv for å se hvordan andre feirer. Det er gjerne en god middag og godt selskap. Gå ut for å se på bunader. Det varierer i hvor stor grad dagen har blitt feiret. Mange ganger har jeg skrevet oppgave, og egentlig ikke feiret noe særlig. I fjor var familien på besøk og vi dro ned til slottet. For to år siden feiret jeg og TK med Christine og spilte brettspill. Da jeg bodde på bygda gikk jeg i tog. I dag blir det selskap hos svigerfamilien. Etter litt jobbsøking ^_^

Men en ting er sikkert. Samme hvor travel 17. mai har vært gjennom studietiden, så har det ikke vært 17. mai om man ikke har sneket seg til en liten ispause.



Hipp hipp hurra for Norge :-D

Hipp hipp hurra for deg ^_^

Hipp hipp hurra for is!


Kommentarer