Når en sjokoladekakebaker...

baker sjokoladekake, så kan mye rart skje. Jeg har sittet og grått på kjøkkengulvet midt på natten av ren tretthet og frustrasjon, og min stakkars mann har måttet gå ut og lete etter åpne butikker som muligens kunne ha en pakke fløte til overs. Denne gangen gikk det heldigvis meget smertefritt og resultatet ble bra :-) Kaken det er snakk om er Freias "Dronningens drøm", som oppskriften het den gang den var bakpå kakaopakken. Mamma hjalp meg litt med å dele bunnen og smøre krem, og det er mitt mest vellykkede forsøk til nå:-)

Den smakte godt og ble ganske fin å se på også:-)

Etter tips fra mamma lagde jeg dessuten en blomstsjablong som jeg brukte da jeg siktet melis på juksebrowniesen (posejuks) jeg også lagde. Det ble riktig så dekorativt:-)


Nå er det kanskje noen som lurer på hvor denne plutselige bakelysten kom fra og det kan jeg fortelle: I dag ble min lillebror konfirmert :-D Og jeg fikk lov til å legge ut bilde:-D

Gratulerer så mye!:-D


Og for de som fortsatt venter på at jeg skal bryllupsblogge: Jada jada, det blir det blir ;-)

Kommentarer