En ny bloggstart

For en liten stund siden slettet jeg alle mine tidligere bloggspor og fiskogsepebobler.blogspot.com forduftet like fort/sakte som den kom. Nå er jeg tilbake med en ny ide og kanskje klarer jeg å blogge regelmessig denne gangen! Dette skal bli bare kos, en skikkelig koseblogg:) I første omgang er jeg ekstremt pirkete på sidens oppbygging, men jeg har kommet godt i gang. Jeg liker bakgrunnen, som skal forestille et lerret. Jeg liker navnet også. Navnet har sin bakgrunn fra tegnetimene på tegning, form og farge. Tegnelæreren vår sa det stadig vekk der hun lusket rundt staffeliene og så på strekene og linjene som formet seg: "For en fin strek"!, "Nydelig strek!" Alle fikk høre det minst en gang: "Du har en fin strek." Og jeg er enig. Alle har sin EGEN strek som bare er deres og den er fin. Her viser jeg fram min strek. Mine spor. Jeg liker å tegne og jeg liker å lage og jeg liker ting som andre har tegnet og laget og jeg liker. Voila. En blogg med ting jeg liker:) Dette blir bra:)



Kommentarer

  1. Blir spennende å følge med hva framtida bringer. :-)

    SvarSlett
  2. ... sa Frank. :-)

    SvarSlett
  3. E håpa da bi litt strikkedama...førr ho lika e!!:D Men godt du e full a pågangsmot og klar førr koseblogg!!:D

    SvarSlett
  4. Tommelen opp :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar